آمادگیبررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
آموزش همگانیبررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
به روشهاطراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
پ
پاسخگوییارزیابی وضعیت حاکمیت خوب دانشگاهی با استقلال سازمانی و قابلیت پاسخگویی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 179-202]
پاکدشتبررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
پویاییشناسی سیستمسیاستگذاری مهار تلفات جادهای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
پیامدهای سازمانیتحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
ت
تجربه مشتریان اینترنتیطراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
تحلیل پوششی دادههاارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
تحلیل تأثیر متقابل (برگذر)آینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
تحولات جوامع و استرسنقش راهبردهای خودباوری و کاهنده استرس در کامیابی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 83-101]
تحول راهبردیارزیابی ابعاد فرهنگی تاثیرگذار در تحول راهبردی بهسوی رفتار کارآفرینانه [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 65-92]
تخصص عوامل خارجیتبیین الگوی بهبود ساز و کارهای کسبوکار [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 37-63]
تصمیمات خریدطراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
تصمیمگیریرابطه سبک تصمیمگیری مدیران با عملکرد سرمایهگذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
تعاملات اجتماعیتحلیل تأثیر تعاملات اجتماعی و راهبرد منابع انسانی بر پیامدهای سازمانی [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 57-74]
تعهد سازمانیطراحی چابکسازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
تلفات جادهایسیاستگذاری مهار تلفات جادهای در کشور [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 61-82]
تمایلات پس از خریدطراحی الگوی پیشایندها و پسایندهای خلق تجربیات مشتریان رسانههای دیجیتالی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 249-270]
زلزلهبررسی میزان آمادگی مردم شهرستان پاکدشت در برابر پدیده زلزله و شناسایی مناسبترین روش آموزش جهت آموزش انتقال مفاهیم و نکات ایمنی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 127-149]
س
ساختاری و ارتباطیتبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
سازمان امور مالیاتیطراحی الگوی راهبردی بهبود فرآیندهای سازمان امور مالیاتی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 227-248]
سرمایه فکریتبیین راهبرد سرمایه فکری برای ایجاد و انتقال دانش [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 139-150]
سرمایهگذاریرابطه سبک تصمیمگیری مدیران با عملکرد سرمایهگذاری آنان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 39-60]
سناریوپردازیآینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
سنجش و ارزیابی عملکردارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانیالگوی اجرای سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکتهای متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
ش
شاخصهای عملکرد صنعت توریسمارائه مدلی جهت سنجش و ارزیابی عملکرد صنعت هتلداری [دوره 8، شماره 32، 1396، صفحه 19-36]
شرکت بهداشتی و دارویی مینوارائه رویکردی جدید جهت انتخاب راهبردهای راهبردی با استفاده از سیستمهای قاعده – بنیاد فازی [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 203-226]
شرکت ملی حفاری ایرانطراحی چابکسازی سه عاملی سازمان [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 119-138]
شرکتهای متوسط و بزرگالگوی اجرای سیستمهای اطلاعاتی منابع انسانی در شرکتهای متوسط و بزرگ [دوره 8، شماره 29، 1396، صفحه 271-298]
شهر/منطقه میزبانتبیین راهبردهای جذابیت و برندسازی مکان در نمایشگاهها [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 19-41]
ص
صنعت بانکداریآینده پیشروی صنعت بانکداری ایران با رویکرد سناریوپردازی [دوره 8، شماره 30، 1396، صفحه 65-89]
مدیریت راهبردی مصرف گاز طبیعیتحلیلی از فاصله میان انتظارات و واقعیتهای مصرف: سنجش رضایتمندی مشترکان گاز استان تهران [دوره 8، شماره 31، 1396، صفحه 19-38]